środa, 5 grudnia 2012

ORYGINALNE HASŁO REKLAMOWE GWARANTEM POWODZENIA


Marketing od zawsze stanowił istotny element działalności każdej firmy. Na przestrzeni wieków przybierał przeróżne formy, stosowano mniej bądź bardziej efektywne strategie. Naczelnym celem każdej kampanii marketingowej jest przede wszystkim dojście do jak najszerszego grona konsumentów. Ale to nie wszystko. Kampania powinna być przeprowadzona w taki sposób, aby zdobyć całkowite zaufanie oraz przychylność klienta. Innymi słowy, możemy mówić o pełnym powodzeniu, jeśli klient kupi rekomendowany produkt, a ponadto przywiąże się do danej marki. Kluczem do sukcesu są chwytliwe, łatwo zapadające w pamięć hasła reklamowe. Jeżeli posiadamy twórczą wyobraźnię oraz głowę pełną pomysłów, nie musimy korzystać w tym obszarze z oferty doświadczonych agencji reklamowych. O ile w planowaniu, zarządzaniu całokształtem działań marketingowych ich pomoc jest nawet pożądana, o tyle z wymyśleniem wyjątkowego sloganu możemy sami dać sobie radę. Jest parę reguł, dotyczących działu marketingu o nazwie naming. Stosowanie się do nich w znacznym stopniu ułatwi nam dojście do celu. Po pierwsze hasło reklamowe nie może być za długie. Krótka, zwięzła forma – tego dobrze się trzymać. Slogan liczący więcej niż 10 słów z pewnością nie spełni swojego zadania. Istotną kwestią jest oprócz tego przez wielu bagatelizowana stylistyka. Istnieją sprytne triki stylistyczne, dzięki którym hasła reklamowe mogą nabrać niesamowitego charakteru. Najczęściej wykorzystywaną sztuczką jest rym. Sprawia on, iż hasło łatwiej wpada w ucho. Rymowanka doskonale prezentuje się również na ulotkach reklamowych. Ich tworzenie nie należy do czynności najtrudniejszych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz