środa, 5 grudnia 2012

GWIAZDY PODNOSZĄ WIARYGODNOŚĆ PROMOWANEJ MARKI


Kampanie marketingowe, mające za zadanie promocję oferty danej firmy, są bardzo istotne. Właściciele wielkich koncernów są zdolni przeznaczyć naprawdę ogromne pieniądze, by przyciągnąć jak najszerszą grupę ewentualnych klientów. Wykorzystywane od lat hasła reklamowe, szczególnie w spotach telewizyjnych, irytują większość odbiorców. Nie nabierają się już na te same, wywołujące uśmiech politowania, taktyki. Gdy czują, iż zbliża się kilkunastominutowe pasmo reklamowe, natychmiast przełączają kanał albo idą do kuchni zaparzyć sobie herbatę. Często nie wystarcza już profesjonalny naming czy domena internetowa z oryginalną szatą graficzną. Międzynarodowe firmy już dawno doszły do wniosku, iż intratne może okazać się posłużenie się ogromnym potencjałem tak zwanego show-biznesu. Zdali sobie sprawę, że wiarygodność ich marki na pewno podniesie znana twarz. A to bez wątpienia wpłynie na większe dochody. Do spotów reklamowych najczęściej zatrudniani są sławni aktorzy i piękne aktorki. Na kolejnej pozycji plasują się przedstawiciele świata muzyki. Artyści reklamują różnego typu produkty, od luksusowych perfum, przez ekspresy do kawy, po odzież sportową. Jeżeli chodzi o ostatni typ, prym wiodą piłkarze, między innymi David Beckham czy Cristiano Ronaldo. Wiele razy już udowodniono, że udział gwiazd rozrywki w reklamie konsumenci odbierają w sposób pozytywny, mało tego, z większą ochotą sięgają po polecane przez nie wyroby. Honoraria przyprawiają o zawrót głowy. W przypadku aktorów z Hollywood sięgają nawet kilkunastu milionów dolarów.Niemniej jednak jest to inwestycja warta swej ceny. Dysponujące większym budżetem firmy nie powinny żałować gotówki na udział znanych osób w spotach reklamowych. Sumy te błyskawicznie się zwracają i wszyscy są usatysfakcjonowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz