czwartek, 6 grudnia 2012

Chwytliwe hasła reklamowe dumą firmy


Każdy kto pragnie założyć własną działalność powinien wiedzieć, jak wielkie znaczenie ma reklama. Dzięki fachowo przygotowanej kampanii reklamowej można dotrzeć do znacznej liczby potencjalnych klientów. Na taką promocję marki składa się wiele wielce ważnych spraw. Przede wszystkim miano firmy, artykułu, usługi musi być chwytliwa, ciekawa. Krótkie, interesujące nazwy o wiele szybciej zapadną w pamięć. Uwagę trzeba także zwrócić na logo. Im częściej będzie się ono pojawiać wśród potencjalnych klientów, tym bardziej znana będzie nasza jakość. Jeżeli, jako właściciele, nie mamy pomysłów na stworzenie takiego znaku, to w branży usług marketingowych z łatwością znajdziemy agencję, która zaprojektuje nam oryginalne rozwiązania. Taki symbol często łączony jest z hasłem reklamowym. Jego celem jest wywołanie u odbiorców jakichś reakcji, musi silnie oddziaływać na przyszłych klientów. Niesie ze sobą wiadomość o właściwościach, które wyróżniają określoną markę na tle konkurencji. Tak samo jak miano produktu czy usługi, tak też hasła reklamowe powinny być treściwe, zrozumiałe i obecne w mediach często. Właśnie dzięki szerokiemu zasięgowi konkretnego zwrotu w świadomości ludzi utrwala się wizerunek danej marki. Czasami takie wyrażenia stają się elementem językowej rzeczywistości, czego potwierdzeń nie trzeba wcale daleko szukać. Kiedy słyszymy zwrot Nie dla idiotów!, każdemu na usta ciśnie się Media Markt. Sławne {kiedyś|niegdyś| Dosia-jeśli nie ma różnicy, to po co przepłacać, mamy w pamięci do dzisiaj, choć teraz produkty tej marki nie są już tak rozpowszechnione. Pij mleko-będziesz wielki, Era- możesz więcej , Kamis- życie ze smakiem, Red Bull doda ci skrzydeł czy legendarne już No to Frugo! to doskonałe przykłady tego, że profesjonalnie opracowane hasła reklamowe mogą istnieć nie tylko jako element reklamowy, ale upowszechniony i używany zwrot językowy. Odniesienia do frazeologii, rymy, podobne brzmienia i wiele innych tricków może zagwarantować naszej spółce rozpoznawalność wśród znacznej liczby odbiorców, co rzecz jasna często przekłada się na wzrost sprzedaży i wypracowanie pozytywnego wizerunku. To jest właśnie zadaniem akcji reklamowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz